Skip to main content

OMG!!!

Seriously I can't believe this...

HE FOUND ME!!!


Alright, remember this ENTRY?

And GUESS WHAT??


HE HAD COMMENTED!!!!!!!


*speechless*

Comments

  1. wahahahha!!!! *pon speechless gakkk...

    ReplyDelete
  2. wow wow wow :)

    so so, ape sis jawab.hahaha

    ReplyDelete
  3. sweetsyaza: kaaaaaan~

    ryna tri asmara: lol yeah, 'lucky' me.. =p

    amirah suhana: i didn't answer cos i'm speechless. ngeee~ =p

    ReplyDelete
  4. K 2 d A 2 d N 2 d T 2 d OOOOOO IIIII..
    KANNNNNTOIIIII!!
    hahahah!! if there was ur fate..
    then i'm hp 4 ya!!



    p/s: malas nk ckp nih..dh start blushin' plak macik nih~

    ReplyDelete
  5. OOOOMMMMMGGGGG!!! that's cute~
    =DD

    p/s: mishh u shooo muchooo sis darling~
    (^____________^)

    ReplyDelete
  6. yaT: it's too early la nk ckp psl fate.. huhu..

    sis aini: mish u a lot my lil sis!! xo!

    ReplyDelete
  7. ok2.. xpaya ckp psl fate.. tp nk ckp psl pa?? dia dh jmpa blog hg, kang dia translate aq kutuk2 dia kng naya aq wo!!
    p/s: ayt kt ats nih c'firm dia xley trnslate..hahah!!)


    (p/s lagik: suma ayt d ats adela dialog bshaja bserta bt2 muke suci + Hula dance)

    ReplyDelete
  8. yea.. aku bole imagine mka suci ang tue... hahaha

    ReplyDelete
  9. ahahahah!! hg taw x, ritu aq YM jap ngn c Aya.. pas bebel ckt, aq ckp kt dia dekut crdt nk rply msg aq..
    skli dia ckp "membaziaq j msg hg, bek aq On Sunyi 38868"..
    bangang j lawak Aya tuh!! menci mak~
    (skg muke dh xsuci taw)

    ReplyDelete
  10. KAHKAHKAHKAHKAH.. Aya mmg otak gila dia tahap bangang.. sabo jew la klaw duk ngan dia.. ang xdan nk mati kutu punya.. huhu..

    ReplyDelete
  11. haha!! tula, aq rasa maw tburai gigi kut klu lepak ngn dia!!
    (awww~ damnly miss our student life back~)

    ReplyDelete
  12. kaaan.. windu glew kowt zaman hostel.. huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

so-called-retis

Lemme be honest to you.. When I first heard word of retis, it's sounds so bizarre and gross to me. Feel so awkward to pronounce and in fact, I dun even know the meaning. ngeee~ 
I only know the meaning of retis when a friend used 'that' word in twitter and I was like, "retis what?"
So, he told me that retis means artist. 
"Oooooookay... understand." *but still, sounds so GROSS!!  >.<
Makanya, saya telah membuat pengenalan mengenai maksud retis sebelum memulakan perenggan. 
*Motif guna perkataan retis sebagai Tajuk (da cakap GROSS sgt)?? - Sebab nak update adik-adik yang kurang memahami (seperti saya) ngan perkataan-perkataan terkini lg trending. Kita belajar sama-sama ea. hahaha.. 
So, talking about retis/artist, someone has boosted me up in FB which had lead to the feelings of "seperti artis sangat" *pukes*

So, I asked him for what reason he called me 'insan popular'??  And it had dragged to the reply-comment session;
Then he ga…

10 Steps to do Self-Manicure

Since am no longer stay in KL, there's a lot of things that I need to compromise with maself; that I cannot have them in ma hometown. No more Nasi Ayam Penyet, no more Mamak at late night AND no more manicure and pedicure!! It scares me to hell when am imagine that ma nail will turn ugly without treatment.  >.<
One day, when I was with Mama in Guardian, I found set of nail polish which include buffing cream! Like OMG!!!! I can do my own manicure in home. Means, am now could saving up to rm70 for mani + pedi session.  It is much more worth it when u could do by ur own.  *wink*
Here are 10 easy steps for you to do self-manicure in home;

BTS: My Engagement Day

Aloha!!! 
I know it has been a while but here's a treat, Behind The Scenes (BTS) of my engagement day! ;)

22-12-12 is the date that I'm officially engaged to the man I wholeheartedly love, Incik Pensyarah. Alhamdulillah, the ceremony went so well; filled with the positive vibes, joy and incredible bond that everyone shares. 
Since pink is my favorite color (yeah, everyone knows that) I've came out with the idea of Princess theme. And of course, everything has to be in pink color! haha.. 
The Preparations

Canopies: Abah & Mama rented from Encik Razak - recommended by our relatives. Since it's an intimate ceremony attended by relatives and close friends, two canopies should be more than enough to accommodate about 200 people. It's a pyramid canopy with ceiling fan and decorated beautifully with pink-and-white scallop. 
Door Gifts: Mama wanted to give something meaningful and not to be wasted so, Yaasin is the best! Tapi takkan nk bagi Yaasin semata-mata right? Henc…