Tuesday, June 14, 2011

a plan to re-watch



The Back-Up Plan movie is actually had shown on 2010. I did watched it, in cinema mind you. But I dunno y (out of nowhere); like so sudden tingat kt cter nie.. And feels desperately wanna watch diz movie again. But too bad, I dun have a copy or even download it. And d worst part is I never buy any DVD movie so, am not sure either it's still available in DVD's shop or not.

I really wanna re-watch diz movie cos it's wonderful and hilarious (now we use d right word for the right movie to describe it) MySpace and it would be more interesting if I can make it as my Sunday movie for this week.


Point to add: It would be much much more interesting if I could watch diz movie together with you. *wink*


6 comments:

  1. kaaaannn? haih.. smpai skarg blom dpt tgk second time lg.. huu~

    ReplyDelete
  2. Hi :) Nice blog you got there, I was wonderin if we could be friends and follow each others blogs? ^__^ Thank youuuu.~

    ReplyDelete
  3. yeah sure..
    owh, and thx btw. =)
    i'll let u noe when i drop aite! (^_~)

    ReplyDelete
  4. sis darling!!!!!!!!!!
    lme u x update ur blog.
    i windu nk bce ur new entry.
    huhu

    ReplyDelete
  5. i've been super busy with work sayang.. huu~ =/

    ReplyDelete