Thursday, December 9, 2010

♥ Special Entry for Special Person ♥

Maaf kalau tajuk di atas ada unsur-unsur propa. tehee~ :DD

But, yes.. Entry kali nie sgt special cos it is for a special person. *wink*

Mari I tunjukkan dat special person aite!

TADAAA!!!


Okay. X nmpk muka.
[ maaf. Tapi mmg disengajakan. ngee~ (^__^)v ]

Saje nk buat surprise. X best la kalau awal-awal da reveal kan. So, biar korg wonder sikit who's that person actually. hee~ :DD

She's a cat lover (sama macam I. owyeaaah~)
The SUN lover (owh, sgt dramatik)
And Jersey lover as well. (I'm amazed)

Fine. Fine. I nk tunjuk la nie. Sabar boleh? :p
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Nie yg mls nk tunjuk nie. Mesti korg da terkedu kan? Tahu pun diam. I know she's gorgeous. huhu..
So, guys.. Meet my lil sista, Ms Ainisharida bt. Zainon. *wink*

Age: 22years old
Status: Single (available atau tak, kena tanya tuan badan sendiri okay! LOL :P)

This sweet lil girl, I da anggap like my own sister (since I pun xde siblings perempuan. ngee~) We are from nothing to something, accidentally. huhu.. We're actually never met. Never since forever. teheee~ =__=' Tapi sumpah rasa cam da lama kenal ngan dia.. Ktorg cuma contact thru FB n phone texting. (I know, so lame) I really wanna meet her someday. It must be cool if boleh hang out or shopping together. tehee~ (^__^) Tp buat masa skarg, mmg mcm xde harapan nak jumpa since both of us sgt exclusive (as in bz) n plus I duk over the sea lak kan. (Harap maklum) T__T So, yeah.. We couldn't make it. But, I'll make sure one day nti ktorg akan kuar lepak together-gather jugak. LOLOLOL

So, the case with diz sweet girl is.. Die telah mengharu-blue kan I.. (Okay, bahasa yg digunakan adalah sgt luar biasa.) Harap maaf. p/s: Mind ur language miss. Okay. I sangat terharu.

Though ktorg baru je kenal (it is on last Oct), but she seems really knew me. hee~ :DD Well actually, dia telah menghantar abg hensem poslaju ke umah I petang td. Eh, bukan hantar abg poslaju. Tp barang yang dihantar melalui poslaju dan disampaikan oleh abg ensem poslaju. I mmg suka explain panjang-panjang. ngee~ :p That 'something' is totally Cute n HELL, it is DROP-DEAD-GORGEOUS!! I love it! tehee~ :DD Thx my deary lil sista!! I heart u so MUCH!! Special BIG XOXO for u. wee~

Anything with Pink, I'll simply love it!! yeaaaah~ *winkwink*

No. It is not for my birthday present. Birthday I da lama gila lepas.. Tgu nk celebrate tahun depan je. ngehngeh~ She juz wants me to have something to put in my car. (so dat, I'll always remember her.) Don't worry dear, this pinky cat will be WAJIB-DISPLAY in my baby Jazz n of course, I'll remember u. Always. Even without this pinky cat. hee~ :DD

p/s: Dear Aini cayunk, sorry for curi ur pic in ur FB.. ngeee~ (^__^)v They are my fave anyway. *wink*

pp/s: I hope diz f/ship will last forever. I luv u sister.

4 comments:

  1. so sweet of u my sis darling!
    i terharuuuuuuuuuuuu~~
    i like this entry soooo muchooo!!
    likey234567!!!
    =DD

    ReplyDelete
  2. waa syue rupa3nya ada adik manis hehe..bestnyer dpt kucing pink =) sonok la tu kekekeke..

    ReplyDelete
  3. i'm glad u like it syg.. tehee~ (^_^)

    ReplyDelete
  4. tooare: huhu.. kwn manis da dew rmai da.. tingin nk dew adk manis lak.. ngehngeh~ sgt sonok ogey!! *wink* baek ang mnta kt adk ang sekoq.. :p

    ReplyDelete